Tak w kontekscie wczorajszej…

Categories Informatyka

Tak w kontekscie wczorajszej #awaria w #upc
Nie wiem czy wiecie, ale od pierwszego kwietnia Liberty Global czyli właściciel / dostawca IT dla takich operatorów jak UPC (Polska/Szwajcaria/cokolwiek w europie z UPC w nazwie), Unity Media, Virgin Media itd podjął zajebistą decyzję odnośnie puszczenia w outsourcing praktycznie wszystkiego z wyjątkiem ‚wyższego menedżmentu’

Tym samym service desk (wsparcie aplikacji używanych w UPCu), NOC (sieci), administracja łączami optycznymi i cały 1st line trafiły do jakże europejskiej firmy Infosys, czyli tam gdzie co drugi to Rajesh Kumar czy inny Pajeet. Co prawda już od jakiegoś czasu Accenture robiło 2nd line dla ITApps, ale jednak zarządzanie tym oraz same sieci były w rękach LGI (większości europejskich)

Ciekawi mnie tylko, czy awaria to wynik przekazania wiedzy czy też ktoś kto dostał ‚zmianę warunków umowy’ (bo przecież nie wypowiedzenie żeby nie trzeba było wypłacać odpraw) się wkurwił i czegoś „nie dopilnował” ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#informatyka #it #pracawit #teoriespiskowe no i może #pracbaza bo jeszcze niedawno tam właśnie pracowałem 😀